Δημιουργώ Παιχνίδια Προγραμματίζοντας
Δημιουργώ Παιχνίδια Προγραμματίζοντας
Πρόκειται για μια σειρά απο βιντεομαθήματα, που συνοδεύονται από ερωτηματολόγια, ασκήσεις, λύσεις των ασκήσεων, συνοδευτικά έγγραφα και παρουσιάσεις. Είναι ιδιαίτερα ευχάριστα, διαποτισμένα με χιούμορ και πολύ μουσική, σε μορφή κινουμένων σχεδίων, στο αντικείμενο του προγραμματισμού ηλεκτρονικών παιχνιδιών με το λογισμικό Scratch.
Παρακάτω θα συναντήσετε αρκετές ενότητες που στο σύνολο τους απαρτίζουν το μάθημα "Δημιουργώ παιχνίδια προγραμματίζοντας".
Οι ενότητες 1 έως 4 είναι εισαγωγικές. Μιλάνε για τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και την εφαρμογή του Scratch γενικότερα.
Οι ενότητες 5 - 10 αναφέρονται σε βασικές προγραμματιστικές έννοιες που πρέπει να γνωρίζετε για να μπορείτε να δημιουργήσετε παιχνίδια.
Οι ενότητες 11 - 19 σας καθοδηγούν βήμα προς βήμα για να δημιουργήσετε το παιχνίδι "Το κυνήγι της μπανάνας".
Οι ενότητες 20 - 25 σας καθοδηγούν για να φτιάξετε το παιχνίδι "πιάσε το κόκκαλο".
Κυριότερα Χαρακτηριστικά
Εκπαιδευτική Ενότητα: Προγραμματισμός Η/Υ
Ηλικίες που απευθύνεται: 9 – 15 ετών
Έκδοση για Σχολεία: Ναι
Πιστοποιητικό Ολοκλήρωσης Μαθήματος: Ναι
Βιβλίο εκπαιδευτή: Ναι
Εκπαιδευτικά Εργαλεία
"Υπάρχουν μαθητές που περιμένουν να δημιουργήσουν ηλεκτρονικά παιχνίδια με εντυπωσιακά γραφικά και πολύπλοκες κινήσεις χαρακτήρων και χαρακτήρες. Είμαι σίγουρος πως κάποια στιγμή θα τα καταφέρουν. Πρέπει όμως πρώτα να ξεκινήσουν από τα απλά παιχνίδια, σαν αυτά που προτείνει αυτό το μάθημα. Θα πάρουν ισχυρές βάσεις ώστε στο μέλλον να καταφέρουν να δημιουργούν πολλά περισσότερα!"
Banana hunt
Στο τέλος του μαθήματος θα είστε σε θέση να δημιουργείτε απλά ηλεκτρονικά παιχνίδια με την εφαρμογή του Scratch. Για να καταφέρετε ακριβώς αυτό φροντίστε:
Να παρακολουθήσετε όλα τα μαθήματα από την αρχή μέχρι το τέλος.
Να παρακολουθήσετε όλα τα βίντεο περισσότερες από μια φορές. Δεν είναι δυνατόν με την παρακολούθηση μιας φοράς ενός ολιγόλεπτου βίντεο να κατακτήσετε την ύλη που απαιτείται.
Από το μάθημα 2 και έπειτα να έχετε πάντα ανοιχτή σε ένα παράθυρο του υπολογιστή σας την εφαρμογή του Scratch (στο μάθημα 2 δίνονται αναλυτικές οδηγίες που θα το βρείτε). Επιβάλλεται να σταματάτε (παγώνετε) το βίντεο συχνά και να δοκιμάζετε τις προτάσεις του εκπαιδευτή.
Grab the bone